Efter-bilder igen.

TV-rummet/allrummet är sedan en vecka tillbaka helt färdigt, nu kommer fotona. Äntligen va, visst har ni längtat?? ;-) Men jag orkar inte lägga in före- och efter-bilder intillvarandra så ni får allt bläddra ner för att se före-bilderna. Latmaskar!

image132

Bäddsoffan är ny för vår del men har tjänstgjort hos mina föräldrar i en hel del år. Den får allt duga några år framöver. Och den är faktiskt riktigt skön att sitta i...
Soffboret vill jag byta mot ett mörkbrunt, men jag hittar inget i min smak och i lämpligt prisläge just nu.
Gardinen byts mot en enfärgad nån gång i framtiden...

image133

Nu är fotona tagna kvällstid när det var märkt ute men här ovan syns det hyfsat vilken färg väggarna har.

image134

Helt normal placering av en gammal kökssoffa va?

image135

image136

Det går utmärkt att ligga ner i soffan också ;-)

Sådär ja, ännu ett rum klart. Vardagrummet får nog vänta tills en bit in på hösten...

Kommentarer
Postat av: Nini

Snyggt!

2007-08-25 @ 18:03:10
URL: http://nini.bloggagratis.se
Postat av: Lena

Jättefint! Varifrån kommer tapeten? Har sett den i en annan nyans som jag skulle vilja ha.

2007-11-04 @ 09:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0