En bit på väg.

Idag köpte jag tapet som ska få pryda dörrarna till Billy-hyllorna och dörrarna till nya TV-bänken jag köpte för en spottstyver via Blocket.

Här är tapeten:
image125

Genom att sätta den bakom glaset på Billy-hyllornas dörrar och bakom dörrarna på TV-bänken hoppas jag ge möblerna ett enhetligt intryck fastän de har olika nyanser på trät. Vi får väl se ;)

Här är TV-bänken, suddigt dock, jag ska hitta en mer permanent lösning på tapetfasthållandet sen men det funkar så länge.
image126

Och här har jag tapetserat skivorna som ska sättas bakom glaset i Billy-dörrarna.
image127

Peter har ägnat dagen åt att bl a måla första strykningen på väggarna. Just nu ser det ut att vara samma färg som vaniljnyansen i hallen men jag tror det blir gulare sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0