Före och efter!

Hallen är färdig! 4 dagar totalt tog det, om jag minns rätt... Ytterkläderna och skorna är tillbaka
(åh vad jag önskar att jag kunde gömma dem UTAN att för den delen ha en stor garderob),  
möblerna är tillbaka, golvlisterna är ditspikade.
Så, lite före- och efterbilder:




image111 image112
Här ser ni hallen sedd från ytterdörren, man kikar åt höger. Ja, den första bilden är före-bilden såklart ;-)


image113    image114
Här kikar man istället åt vänster.


image115    image116
Och här är hela hallen sedd från allrummet/TV-rummet.
Före-bilden är äldre än de andra före-bilderna men _ungefär_ så såg det ut.


Lite övriga foton.

Hur hallmöblerna såg ut tidigare ser ni i ett tidigare inlägg. Här är de på plats igen i nytt skick:
image117

Och här är den halvfärdiga väggen där denna färgen ska möta färgen i allrummet/TV-rummet. Jag hoppas ni ser att ca 2/3 av väggen är målad. Färgerna ska mötas med lodrätta linjer i olika bredd i mitten av väggen.
image118
Och möbeln ska få dörrar, sådana i glas som man sätter tyg eller tapet bakom.

Vi är nöjda. Dags för nästa projekt! :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0