Julgransdiktator.

Ja det är jag det. Av stora mått. Så i år har jag gjort stora framsteg, eller förändringar i alla fall ;-) Simon har 
fått vara med och klä granen. Ja 4-årige sonen alltså...   Jag bestämde vad som skulle vara i, till hans stora 
förtret för han gillade de röda kulorna bäst.  Men han fick vara med och bestämma vilken kula som skulle 
hänga var *s* Sen modifierade jag  lite i smyg efteråt förvisso men det blev ändå inte helt och hållet MIN gran...  Men bra ändå. Tycker jag. Även i år går pyntet i guld och blått.

image145  image146


Den ser sned ut på fotot men inte i verkligheten :-D

Och så har jag modifierat lite ljusfat och grejer. Guldfatet, i form av en stjärna, har
fått flytta in i vardagsrummet och fått blå pärlgirlang istället för röd
Färgmatchat till tusen ;-)

image147

Hallbyrån har fått ett nytt rött ljus och en mini-en i mugg, gåva från ett av "mina" barn
på jobbet.

image148

Nä jag VET. Det är inget märkvärdigt alls. Inte det minsta. Men jag tycker det är kul
hur man kan förnya och förändra med lite fat, ljus, lyktor och pynt. Och alla ni
som tycker detta är aptrist har väl slutat läsa och kolla min blogg för länge sedan.
Ni är väl inte självplågare heller? :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0