Totalt oviktiga bilder :)

Vi har köpt ny kamera och jag försöker komma underfund med den. Under de försöken har jag tagit lite bilder här från huset, både ute och inne. Blandad kompott och helt oviktigt ;) men hey, det var ju så länge sedan jag uppdaterade bloggen så jag lägger ut dem ändå ;-)

Här är sonens eget träd, han och hans fadder grävde första spadtaget under hans namngivningsceremoni 2004 men träder planterades tyvärr inte förrän 2006 ;) Det är ett äppleträd och blommar nu sött.
image56


Och här sitter sonens "lille" nalle och läser tidningen. Soffan är en gammal bäddsoffa som förrut stod i arbetsrummet. Den tjänstgör nu som TV-soffa men det är högst tillfälligt. Det är ingen vidare soffa att sitta i och den är också ganska sliten på vissa ställen. Därav det mörkblå lakanet och kuddarna.
image57



2 foton från köket.

Först hyllan på väggen mellan burspråksfönstren och dörren till grovköket.

image58

Och så en detaljbild från samma hylla:
image59


Och till sist en liten men naggande god bukett blommor som plockats i trädgården, sådda förra året och nu självsådda/förökade. Vasen med blommorna står på det "gamla" möblemanget i hallen bestående av ett bord och 2 stolar, mest till prydnad...
image60


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0